Triss i barn

Med trippla barn begav jag och J oss mot willys i gränby, utflykten gick över förväntan och hela och glada grannbarn kunde återvända till sina föräldrar, några timmar innan hade vi varit till tandläkaren, j för första gången på en 6-7 år och jag på ca 2 år, så de var välbehövligt. Js mor ringde och undrade om vi ville ha besök på eftermiddagen och de skulle väl gå bra, dock kände jag en smula ångest över vårt stökiga hem.
innan svärmor/Som tack för handhållning av barn bjöd grannarna på semlor, och sedan gick vi hem för att invänta besöket.
blev sen middag beståendes av kyckling i sötsur sås, samt en barnvänlig variant till skrutt., har pluggat och sett lite på film.
Blir så sugen på att börja sy, men är lite feg för att börja. dessutom behöver jag lite muddtyg och lite trikå och grejjer innan. Ska till biblan och kolla om jag kan låna meedoms bok oxå.
suck! hade skrivit lite annat med men de förvann på något skumt sätt!
Trevlig lördagskväll önskar jag er kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0