Tvätt, plugg och ögonshopping

Idag så har vi tvättat, under tiden gick jag och grannen till gränbycentrum och handlade och passade på att titta lite på rean, massa fint men tyvärr för litet, däremot hittade jag lite fint som inte var på rea, så hittar jag inget på stan i morgon så ska jag gå dit igen och införskaffa de då.
En superfin rosa pjamas för 99 och 3 bodys för 120.
Sen så hem, glömde ta upp tvätten i tid, så vågade inte riktgit gå dit och möta någon arg granne så J fick gå. JAg gjorde potatiskaka med kotlett och portersky, så gott!
Nu sitter jag och försöker räkna mig igen del 2 av kapitel 1 i matteboken, de tar lite tid för de är termer jag inte är van vid och dessutom på engelska. Men de är roligt att äntligen räkna matte igen! =)!
Nu ska jag sätta mig så min fina planering för veckan inte blir förstörd :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0