En ängel for till himmelen...

Natten till onsdagen fick jag magsjukan, dålig i magen och spydde en gång på natten och började må bättre efter det. Pga av det så gick jag inte till skolan, vill inte smitta ner någon. Var fundersam om jag skulle gå på begravningen eller inte, men jag ringde och rådgjorde med jenny och jag hade tydligen redan smittat henne, så de var bara att komma dit. Eftersom vi inte var hundra procent här hemma så fick J stanna med Nathaniel hemma.
Begravningen var jättefin! Minou låg i en nerbäddad i en vitvagga, såg ut som en liten docka med svarta läppar, var lite nervös innan då jag aldrig sett en död person innan. Blommorna jag och Grannen beställde blev väldigt bra!
musiken till bröderna lejonhjärta spelades och Knut sjöng en fin sång. Väldigt effektfullt. Tror tårarna rann nerför varje kind under cermonin.
Hade inte planerat att gå på fikat efteråt, men eftersom J ändå var hemma med Nathaniel och de lät som att Jenny ville att jag skulle följa så beslöt jag mig för att följa med iaf. Fick tom skjuss hem av en av Jennys och Thomaz vänner. Vi hjälpte till att diska undan och pratade en hel del innan vi begav oss hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0