Syjunta för hela slanten

Jag och jenny har haft sydag =). Efter snabbshopping på stan, där ett fint fat införskaffades, och tråd som jag råkade tappa bprt (???), så begav vi oss till det Lingelska hemmet. Jag avslutade fotöljen åt Nathaniel och gjorde ett par byxor på frihand, som hade blivit superbra om de hade blivit i rätt storlek, haha. Jag klippte även ut ett linne i mitt superfina molntyg. Jag ska lägga upp bilder på sybloggen i morgon, känns som att de är för sent att lägga över dem nu.

I morgon ska jag se om jag hittar den där tråden som gått på vift, och gå förbi stadsbibilioteket. Sen ska jag hem och hoppas att min käre J har vaknat (han ska jobba natt på onsdag), senare ska pojkarna få bege sig utåt i vida världen och jag ska få upp hyllpappret i skåpen, kommer bli så fint så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0