time out.

Sitter i älvkarleby, Nathaniel sover och pappa är ute och fiskar. Rätt skönt att vara här ett par dagar.
Sara ska snart ha barn, 5 dagar kvar till bf, så vi får se när inez vill titta ut.
Nathaniel ville inte somna och jag kan inte direkt klandra honom, med tanke på värmen, men usch vad han var grinig innan han kom till ro. Hoppas han sover hyfsat i natt, gårdagen var helt ok iaf, jag fick tom gå upp kvart i nio, vilket man inte kan klaga på.
Sista veckan har jag egentligen bara velat ligga i ett svaltsovrum, med massa bra böcker och någon riktigt god choklad, ensam.
Istället så har jag storstädat köket, och satt upp kakeldekor, sedan begett mig hit och imgås med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0