sötnöt

Igår när jag kom hem kom jag på att det här är dne sista veckan i Juli. Det innebär att det är den sitsa veckan som jag har möjlighet att ta hit min lillebror, så i morse ringde jag och fråga om han fick komma hit och leka ett par dagar. Det slutade med att jag åkte til blg och hämtade honom hit =). Så nu blir det några dagar av bus och stoj här hemma.
Igår var Jenny här ett par timmar, J gick till jobbet vid fem och Nathaniel satt i sin fotölj med snutta och napp, 20 över fem sov han i sin fotölj, sötnöten! Sen ville han inte upp något mer den dagen.

Kommentarer
Postat av: Daphne Doggy

Saknar dig!



<3

2009-07-29 @ 02:08:42
URL: http://blondinandthecity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0