Brist på ord.

Varit dålig på att blogga, varit på väg massa gånger men sedan insett att jag varken hafdt tillgång till VCX, men nu har de av någon outgrundlig anledning börjat funka igen. Skumt :P.
Impulsköpte massa garn åt mor i dag, och titta på lite tyg till vagnen, ska sy ett överdrag och kanske till och med modiviera sufletten, vi får se vad som hinns med. Båda vagnarna ska tvättas oxå, men har ju ingen bra plats att göra det på. I morgon ska jag försöka ragga en tvätttid och gå till biblioteket med skrutten, han ska få låna lite böcker tänkte jag och så funderar jag på att låna några böcker med lite mönster i =).
Ska sy färdig solhatten nu när jag är hemma oxå, det känns som att den här sommaren kommer gå på tok för fort, redan i agusta ska skrutten skolas in, stora killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0