Skogsmulle

Hemma efter en vecka i skogen, samt en dags hos far.
Impuls åkte till stugen med lotta och eyla då våra andra planer gick i stöpet, vi skulle iof till stugan vilket fall som helst, men de blev lite tidigare än vi först planerat. Vi hade jättemysigt, trots att vi bara fick sol en av dagarna och nathaniel är full med myggbett. Ska visa bilder sen, men just nu orkar jag faktsitk inte.
Vi gick på långpromenad, eldade, klipptegräs och gick på trav. samt handlade massa saker till Skrutten, bland annat fotölj och balkongstol och dvd =).
Sen blev de fallens dag i äby, men det tråkigt vädret gjorde det till en riktigt flopp, men vi fick iaf en trevligt lördagkväll med kortspel och en liten rom å cola och trevligt sällskap med många skratt!
I morgon börjar jonas jobba efter pappaledighet och semester, kommer kännas konstigt att vara här hemma utan honom, fast i morgon blir det inte många stunder att känna efter på, jag och Jenny ska till ikea och leta tyg!
Så god natt på er kära bloggare =). 
 

Kommentarer
Postat av: sofie

Nog för att man mer än gärna vill sälja han flera gånger =D Jag kanske ska köpa han jag, jag behöver lite sällskap här i vansbro:P

Kommer ni hem något under midsommar? Kram

2009-06-16 @ 11:48:38
URL: http://http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0