Skruttelutteli....

Igår kväll och i morse höll jag på att fixa med vagnen, men nu är den färdig! kul!
nathaniel sov dåligt i natt och en direkt konsekvens av det hela var att även jag sov riktigt dåligt, så på förmiddagen car jag inte på mitt soligaste humör, men lite mat så blev det bättre. Annmarie var söt och lät oss åka med i deras bil hem till Jenny, där vi böjs på god tårta och trevligt sällskap. Nathaniel ville gosa med Saga, och satte sig bestämmt i hennes knä =).
 
I morgon ska jag följa med Jenny och thomas och titta lite på lägenheter, ska bli kul! På eftermiddagen ska jag, J och Skrutt hälsa på hos Js farföräldrar.


Över och ut som min mamma skulle sagt :P

Kommentarer
Postat av: sofie

Men det är alltid kul med kommentarer:) Så man ser att det är någon som läser:D Jag blir alltid lika glad när jag ser att det är någon som har kommenterat:) Vet du någon som skulle kunna hjälpa mig med att fixa bloggen? Den är ju så tråkig, och opersonlig.. Take Care! Kram

2009-06-07 @ 11:52:43
URL: http://http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0