Boccya!

Dopet gick bram även om prästen var en smula ostrukturerad, sen blev det MASSA kakor, usch vad jag mådde illa efter. Vi blev bjudna på mat hos Ante (min gamla granne i skutskär) men vi tackade nej då vi verkligen inte orkade äta =). På vägen hem så ringde Js syster och berättade att hon bakat bullar och paj, så vi travade dit, sen kom elin och söte vincent dit, så jag fick pilla på en 4 månaders bebbe, ví spelade Boccya och h fikade. Mys! Nathaniel somnade som en stock när vi kom  hem, de senaste två nätterna har han sovit lite bättre igen, så nu hoppas jag verkligen attt de ska vara lungt med tänder ett tag! 12 stycken har han! Fyra stora kindtänder, fyra uppe fram och fyra nere. bara 8 kvar nu, men dem kan vänta ett tag nu tycker jag!
I morgon kommer far förbi och käkar middag, trevligt med besök!
usch jag mår illa nu, bläää!



Antal steg idag:
19.995

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0