Fuskande.

Ibland är det skönt med fusk! Just nu står Skrutten och tittar på barnkanalen, skönt! Jag är inte så där överdrivet social på morgonarna. Jag tror inte han hade sovit riktigt klart, men jonas verkade sova så tungt efter natten att jag inte ville väcka honom utan tog med mig skrutten till pottan i stället. Nu får han inte sova många minuter till, jag ska iväg och plugga, idag, igen. Men nu är det inte lång tid kvar, det är ett mantra jag upprepar varje dag, sen kanske jag kan försöka räcka till här hemma iaf.
Inatt var skrutten superduktig, när han väl somnade, runt halv tio, så sov han till 20 över 2. Alltså inget småvaknande på kvällen, var riktigt skönt ska jag säga. Han ville inte somna om varken mot mig eller med vatten, så efter 20 minuter gav jag upp och han fick välling, då somnade han som en liten gris. Halv 5 kom J hem, jag antar att han haft kul då! =)
 
Nu ska jag och skrutt väcka J och sedan borsta tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0