Grattis Jonas 25 år (igår)

Det händer så mycket nu i slutet av terminen och min energi räcker inte riktig till, därför får bloggandet komma i sista hand. i torsdags så tog jag med en testtårta till emelie, och vi hade sinstar kväll och åt god middag, härligt! Tyvärr gav hennes små lurviga mig astma dock, jag som inte kännt av den på superlänge :S.
Igår så blev de lite pluggande sen tog jag med mig J mot stan och gjorde den osäker, eller vi shoppade kläder åt honom. Han fick även en stegräknare, som han fick leta reda på med hjälp av en skattkarta.
I dag har vi städat massa, och dekorerat det sista på tårta, snart kommer gästerna och då blir de massa fika, det är bra eftersom jag är hungrig.
Tror inte jag kommer stå mig på morotsoppa i dag, men vi får se vad de blir.
I går sydde jag en liten överraskning oxå =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0