Klappa händerna när du är riktigt glad.

Nathaniel har lärt sig klappa händera, igår började det och sedan dess går det inte långa stunder utan applåder.
Han har även förstått att med sopkvasten soppar man under hans bord, han tog borsten och gick till sin plats och sopade, dock så blev det mer utspritt än ihopsopat.
Jag har inte världens bästa dag idag, helt ur fas! Super trött på morgonen och spelade lite dataspel innan jag skulle gå. Igod tid tog jag fram regnjacka och gick till bussen pga vädret. När jag väl satt på bussen så kom jag på att jag glömde matlådan som jag hade varit så nöjd med, jag fick låna pengar av Ida till mat, men då fanns det bara minipizzor och sparrispaj, jag tog en paj. Blev inte speciellt mätt på den, så när jag väl var på väg hem var jag helt absurt hungrig. Då ringer dem om öronremissen till Nathaniel, jag gav dem Js nummer då jag inte hade kalendern med mig.
Bara småfel hela dagen, inte alls på bra humör. Skulle egentlige varit på väg till coachträff nu, men jag fick inget svar angående om det blir inställt eller ej pga av vädret. Så jag hoppar att gå, det känns iaf inte lockande idag. 
trött är jag oxå.
jag har iaf fått recept på nya allergitabletter, alltid något.

Kommentarer
Postat av: helena

Man måste ju få ha dåliga dagar oxå men hoppas du vaknar som en solstråle imorrn...Kram kram

2009-05-06 @ 18:02:16
URL: http://helena80.blogspot.com
Postat av: Lena

Hoppas allt känns bättre nu! Nästa helg flyttar vi till Björklinge. Har ni tid att ses något i nästa vecka? Kramar

2009-05-08 @ 21:54:26
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0