Fixa fixa!!

Oj!
Dte märks att hösten kommer med skrämmande fart!! Min kalender börjar bli full, folk kommer tillbaxs till uppsala.
Jag ska jobba i morgon! Täntke först att jag skulle fått lov och tackat nej, eftersom jag ska ha nathaniel då.  men kom ju på att han kunde ju gå på förskola! :D Så bra, älskar nathaniels förskola! Flexibla och bra!! :)
Så fullt upp i dag, besökt Jennys arbetsplats, ska maila om jag kan få jobba där med. Tränat, och handlat för veckan. Fikat med Jenny. KOm precis hem och slängde igång en disk, snart kommer jonas med skrutt, vi ska skriva schema, sen ska jag fixa kompletteringen. Och sen kommer lfickorna för att spela lite spel!
Nu hör jag dom i trappen!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad duktig du är som schema lägger:), jag måste ta den lite som den kommer eftersom att jag aldrig vet när och hur jag jobbar, det är jättedrygt! :(

2010-08-19 @ 00:53:37
URL: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0