Jakten på en skorpa :)

Äntligen börjar min energi återvända. I tisdag kände jag äntligen att orken fann för något annat än att sova. I dag är jag iof trött, men beror på att Jan och jag inte kunde somna förrän runt 1, och då vaknade nathaniel och inte kunde somna om.  så jag är så trött i dag!!
Varit en vända till tandläkaren, Carolin tittade till Nathaniel medan jag undersöktes. Fick inte så farligt med skäll :D.
Nu ska vi fika lite skorpor, som jag och Jan införskaffade igår under mycket möda och stört besvär. Kom på att jag var sugen på något efter vi vattnat Jans arbetskamrats blommor, så vi tittade in på orientlivs, där hade de veteskorpor (vi ville ha kardemumma) men de hade gått ut för en månad sen, då gick vi till Lidl, och de visste inte ens vad skorpor var :D . Efter en vända till Willys så blev vi äntligen en påse skorpor rikare :D. Sen blev det te och skorpor till knocked up :D.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0