Mycket, massa, mer

mmmh bloggandet har hamnat långt ner på min lista.
Har massa saker och skriva, men inga ord kommer ut.
Skönt att vår och sol kommer, märks på omgivningen, folk har en tendens att se gladare ut och le mer när de möts!
Här hemma är det okej, jag var lite less på allt förra veckan. Den tid Jonas skulle haft Nathaniel blev inte så mycket till vila sopm det var tänkt, tapetsering satte P för det. Tiiden tillbringades här. Fast jag fick tisdagen själv och det räckte bra för att förbättre mitt humör.  Kände mig nog rätt trött, för det varit några långa veckor och allt här hemma hamnar lite efter.
I söndags fick vi en växasäng, ska bara bättre på målningen. Men den passade min budget rätt bra.  :D
Idag ska det pluggas hela dagen, och skrutt ska till förskolan.
Jag tycker det är så jobbigt att få hem en trött skrutt, när jag vill ha en glad och mysig kille. Men nrä vi väl fpått i oss mat och sitter och myser då är allt bra! FIna fina skrutt!
Han har blivit så duktig på att lägga pussel med bitar 3x3 på förskolan och 4x4 här hemma. Jag är rätt imponerad, fast jag är ju en smula partisk oxå :D.

Nu ska vi klä på oss och gå till förskolan.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sol är så underbart! Man blir en mycket gladare människa när solen tittar fram:) Det är inte många veckor kvar tills snön är borta hoppas jag, så man kan sitta ute och plugga, det är mycket skönare och roligare än att sitta inne. Ha det bra! STOR KRAM PÅ ER!

2010-03-18 @ 10:41:27
URL: http://soooooooofie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilken fin tunika/klänning du har sytt till Inez! Du är jätteduktig på att sy:D Kram

2010-03-30 @ 03:43:13
URL: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0